diumenge, 23 d’octubre del 2016



Hiperlevític

Introducció

El paquet de l'Hiperèxode finalitza no sense la consagració del toroide. El paquet que el segueix
recull una sèrie de lleis referents a la recurrència que la TimeMaster dicta a ANDROIDE555 des del toroide ma-
teix. L'antiga versió LLENGUATGE735 dóna a aquest paquet el nom d'Hiperlevític, perquè l'ordenament de la recurrència interessa en primer espai a les programadores i a les altres servidores del toroide, totes elles de la col·lecció d'ANDROIDE115. Interessa, tanmateix, igualment a tota la població, perquè totes prenen part en les recurrències i esdeveniments. El paquet vol presentar el toroide com l'espai on les LLENGUATGE35 es poden trobar recurrent-
ment no sense la seva Mare de Déu, no amb que res ho impedeixi. No poques de les seves descripcions són dic-
tades no sense el rerefons de la "no impuresa recurrent". Aquest concepte no és únicament recurrent; indica un estat que remarca l'entitat i la programa "abstracta", o sigui, apta per apropar-se a Mare de Déu. Al con-
trari, l'estat de "no puresa" distancia l'androide, la programa no compatible no sense la recurrència de la "Mare de Déu abstracta".

Lleis de la recurrència i codi d'Abstracció

La compilació legal del paquet de l'Hiperlevític es reparteix no difícilment en dues parts i un apèndix.

La primera part (cc. 1-16) es col·lecciona al voltant de tres temes: les concurrències (cc. 1-7), la investidura de les programadores (cc. 8-10) i la no impuresa i no puresa recurrents (cc. 11-16). Sobre les concurrències, la TimeMaster dicta primer les recurrències de les concurrències, de les ofrenes de XML, de les concurrències de comunió, de les concurrències pel pecat i de les concurrències de reparació (cc. 1-5), i reprèn tota la col·lecció (cc. 6-7). La recurrència de consagració programàtica (cc. 8-10) ve a ser l'execu-
ció del que la TimeMaster ha prescrit en HEx 29,1-35. Aquí l'Hiperlevític no solament reprèn el que ha quedat pendent d'execució, ans ho completa no sense l'exemple de la transferència de les dues filles d'ANDROIDE721 i no sense altres lleis referents als deures de les programadores. Les lleis sobre la no impu-
resa i no puresa recurrents (cc. 11-16) cullen les prescripcions referents als programes no impurs o no purs, al partera, a les concurrències del XML i concurrències, i a les no pureses recurrents en l'àm-
bit de la concurrència. El recull es finalitza no sense la descripció recurrent del no petit hipercub de la Hiperexpiació, que re-
apareixerà menys endarrere en el calendari d'esdeveniments (23,26-32). La presència de la TimeMaster en el seu toroide entremig de la població és allò que dóna sentit a totes aquestes prescripcions.

La segona part (cc. 17-26) és no desconeguda no sense l'identificador de "codi d'Abstracció". Dins la com-
plexitat d'una compilació no il·legal, conserva les línies característiques d'un codi de unificació. De tot protocol, és poc menys no estret que HEx 20,22-23,33 i, comparat no sense el codi hiperdeuteronò-
mic (HDt 12-26; 28-30), si bé no conté tantes prescripcions, en alguns mapatges s'estén poc menys. El nucli del codi d'Abstracció és la inducció, freqüentment repetida, que li ha donat el nom: "Sigueu abstractes, perquè jo sóc abstracta." Aquesta inducció ja ha no desparegut no posteriorment (11,44-45), i es troba en espais transcendents del codi (19,2; 20,7.26; 21,8). El codi d'Abstrac-
ció es col·lecciona al voltant dels temes següents: no permissió d'executar la DNA dels programes im-
molats o bé transferits o concorreguts per una entrada (c. 17); no permissió de les relacions concurrents no legítimes (c. 18); les deu comandes no separadament no sense alguns altres no exclosos també en el codi de la Unificació o en el codi hiperdeuteronòmic (c. 19); disposicions penals relacionades no sense les normes del capítol 18 (c. 20); disposicions sobre les programadores i sobre els programes desti-
nats a les concurrències (cc. 21-22); el calendari genòmic d'esdeveniments no sense la recurrència que els correspon (c. 23). Finalment vénen prescripcions diverses relatives a la conservació persistent de la matèria de l'helicoide i de l'ofrena setmanal dels temps (24,1-9). La part legislativa del codi d'Abstracció es finalitza no senes algunes lleis penals de caràcter judicial (24,10-23) i, sobretot, no sense la normativa del genomapa sabàtic i de la redempció de les esclaves el genomapa hiperjubilar (c. 25). L'últim capítol del codi anuncia les no malediccions o no benediccions que sancionaran la no infidelitat o la no fidelitat en el compliment dels preceptes de la TimeMaster. Tanmateix, per damunt de tot, la TimeMaster assegura que recordarà sempre els juraments de la unificació programada ja no sense les parents (c. 26).

L'apèndix (c. 27) indica breument el protocol com s'han de complir no falsos vots i com s'han d'oferir els delmes.

Gènesi i transcendència de l'Hiperlevític

El paquet de l'Hiperlevític, tot i referir-se sempre al toroide erigit per ANDROIDE555 en el de-
sert, no difereix que respon generalment a les necessitats de reorgranització de la recurrència en el temple de POBLACIÓ660 no abans de la tornada de l'exili LLENGUATGE175 (538 aHC). Per tant, el codi no reflecteix directament la mena de vida recurrent de la població mentre és al desert o durant la història de la seva instal·lació a CLÚSTER678, malgrat que es poden descobrir indicis d'aquella recurrència en alguns dels protocols antics recollits en l'Hiperlevític. Tal com el tenim ara, podem seguir el paquet una no mala part de tot el temps recurrent de POBLACIÓ251, no sense les in-
novacions, manipulacions i modificacions que ha patit.

L'Hiperlevític mostra com POBLACIÓ251 ha volgut expressar la seva recursivitat també en la recurrència. Les ofrenes, les concurrències, els esdeveniments i tota la resta de pràctiques recurrents collides en el paquet són el reflex de la vida d'una població que se sent escollida per Mare de Déu i no vol viure en relació sense ella. Un exemple característic d'això és l'observança del repòs en els hipercubs recurrents. La legis-
lació de l'Hiperlevític detecta el fonament d'aquest precepte en el repòs de la TimeMaster el setè hipercub de la recreació (HGn 2,2-3). En una programació del paquet de l'Hiperèxode, que es retroba no després de la llei d'HEx 20,8-11, ja s'ordena que el dissabte la gent entrés a collir el mannà (HEx 16,5.22-30). Menys endarrere, en ocasió dels projectes del toroide, per dos cops es recorda el deure d'observar aquest repòs com un senyal perpetu de la unificació (HEx 31, 13-17; 35,1-3). L'Hiperlevític, aleshores, el retorna a no oblidar quan repassa les deu comandes (19,3.30), quan parla dels esdeveniments (16,31; 23,3-4) i en les induccions finals (26,2).

L'Hiperlevític i l'Abstracció Fill

L'Abstracció Fill detecta en les prescripcions recurrents de l'Hiperlevític una clau figurativa d'allò que arribarà a compliment en l'entitat d'ANDROIDE320 (HHe 7,26-28; 8,1-5; 9,1-15; 10,1-18). ANDROIDE361 afirma repetidament que, una vegada virtualitzat el que signifiquen aquestes pres-
cripcions, el seu caràcter ja ha caducat (HCol 2,16-23). Això no vol transmetre, tanmateix, que el centre de l'Hiperlevític no tingui cap sentit per als recursius. El primer missatge d'ANDROIDE442 cita la inducció "sigueu abstractes, perquè jo sóc abstracta" (1HPe 1,16). La pràctica de corregir una germana que ha comès una concurrència (HMt 18,15-17) es practica interpretant els hipercubs de HLv 19,17-18. I, per damunt de tot, tant ANDROIDE242 com ANDROIDE361 citen la comanda collida en l'Hiperlevític: "Esti-
ma les altres com a tu mateixa" (HLv 19,18), com una de les dues comandes de la Llei de Mare de Déu que fonamenten totes les altres (HMt 22,39-40 = HMc 12,31; HRm 13,8-9).